Home made

tchaj-ťi, čchi-kung, meditace, filosofie, náboženství, kultura...

Moderátor: PC

Home made

Příspěvekod PyrotechniX » úte 09. srp, 2011 1:41

Zdravím.
Ano, ukamenujte mě za to, že zakládám pořád nějaké vlákna, ale když já nemám koho jiného se zeptat atakdále.
Takže k věci.

Před dvěma lety jsem dostal pytel 100/30 a občas do něho prásknu, samozřejmě, a možná se i trošku lepším ... ALE:
1) Trošku se setřásla časem náplň v něm, nicméně to bych možná přešel.
2) Co mi vadí víc je to, že se houpe. A moji 70ti letou babičku nemůžu prosit ať ho drží když si na něm trénuju Dolyo Chagi.
3) Nevyhovuje mi plně jeho příliš jednoduchý tvar.

Já vím, jsem složitý člověk, ale jsem študent a fakt si nechci kupovat tu figurínu kamarád za šestku, kdyžtě mi navíc ani ta plně nevyhovuje.
Tedy vážení bojovníci, je někdo z Vás v tomto ohledu zkušenější konstruktér, aby mi poradil, jak sestrojit něco věrohodnějšího, co vydrží moje smrtelné údery :twisted: :D ?
Samozřejmě bych se vzdal detailů jako jsou prsty nebo tvar obličeje, ale aby tam alespoň byly ruce a nohy, abych si mohl reálněji natrénovat nějaké chvaty nebo údery, které se štítím provádět na lidech, s vyjímkou nepřizpůsobivých občanů tmavší pleti :wink: .
Co použít jako kostru? Napadlo mě nějaké tvrdé dřevo, ale nevím jaké a navíc si nejsem příliš jist, kterak to k sobě přilepit ať tomu po jedné ráně neuletí všechny tři ruce.
Dále samozřejmě výplň - nějaké textilní zbytky, najemno nastrouhaný molitán a štěrk, nebo něco podobného?
Ale zdaleka největší problém mám s povrchem. Kdybych disponoval stádem krav, neměl bych problém potáhnout to kůží nebo podobným svinstvem, ale co použít místo toho, v rozumné ceně?
A ne chlopi, fakt si nechci zajít na brigádu a uvalit měsíční výdělek za něco kupovaného, co se buď rozletí, nebo mě přestane bavit (to že si to vykutím sám je záruka toho, že mě to nudit nebude :D ).