Přístup k čínským bu

kung-fu, wu-šu, tchaj-ťi, JKD...

Moderátor: pm

Přístup k čínským bu

Příspěvekod fejou » sob 06. úno, 2010 11:37

Ahoj měl bych na vás prosbu, vzhledem k tomu že podle ostatních příspěvků se tu pohybuje docela dost lidí z celé republiky zajímajících se o čínská bu, tak by mi mohlo tohle vlákno pomoct. Dělám diplomku na téma přístupu k čbu.
Nejde ani tak o techniky, historii a výkony, ale o to co pro vás čbu znamená? Co si pod tím představujete a proč ho trénujete? Co je při tréninku důležitý? jak se koukáte na poměr sestavy a boj, cvičení se zbraněmi a bez nich a proč, atd..
Jde o váš názor na celkový přístup k čínským bojovým uměním a nevadí jestli cvičíte měkké taiji, paqua nebo tvrdší shaolin, hunggar, wing tsun..

Doufám, že se to ujme a někdo z vás mi něco napíše i když jsem na tomhle vlákně nováček..

Prosím aspoň malou podporu PC, Xiexie a třeba i Pavelu,který jsou tu uznávaný.. a myslim že se znám i s pár dalšíma..

Myslim že by mi to dost píchlo a navíc top může zajímat i někoho jinýho...většina těch co jsem o mojí práci řekl, si to po tom co to hlavně pořešim ve škole chtějí přečíst...

Tak díky T
(schválně píšu čbu abych vás oslovil co nejvíc, každá škola si používá svoje - wushu, gong fu, cuan fa a taaak..) 8O
fejou
diskutér - nováček
diskutér - nováček
 
Příspěvky: 33
Registrován: čtv 10. pro, 2009 0:00

 

Příspěvekod pm » sob 06. úno, 2010 12:05

caj, mno, zkus nejdriv procit nase www - www.lghk.org - a kdyz te bude neco zajimat, povidej, nebo se zastav, to by bylo asi na dele...
Uživatelský avatar
pm
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 3604
Registrován: pon 03. bře, 2003 0:00

Příspěvekod Jendis » sob 06. úno, 2010 12:13

asi tak...nevěřím,že se to tu dá popsat písmenkama...... :?
Jan Niesyt

".....Flying on wings of steel..... "
Jendis
mistr diskutér
mistr diskutér
 
Příspěvky: 5346
Registrován: úte 20. led, 2004 0:00
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod fejou » sob 06. úno, 2010 12:18

Ahoj PM,