Shaolin Klub Znojmo

kung-fu, wu-šu, tchaj-ťi, JKD...

Moderátor: pm

Shaolin Klub Znojmo

Příspěvekod Anonymní » čtv 17. bře, 2005 10:50

Čau, znate někdo nebo víte něco o tomhle člověku nebo jeho škole a Shifu?
http://www.shaolinklubznojmo.wz.cz/

Nějak se mi to totiž nezdá.
Anonymní
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod kurt78 » čtv 17. bře, 2005 11:26

ani mne se to moc nezda,
napr.:
- cit,, Některá bojová umění jsem studoval pod různými učiteli a některá jen z dostupné literatury.,, 8O :roll:

- fotky mi nejdu zobrazit
- sparing s babou ako prezentace...

ps.zajet se tam podivat radsi, a uvidis
kurt78
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod Angus » čtv 17. bře, 2005 12:35

... Studoval jsem různá bojová umění a sporty, jako jsou taekwondo (ITF), karate (Goju ryu, Shotokan), ju jutsu, box, kick box, muay thai (thajský box), musado (militari combat system), vietnamské kung-fu (viet vo-dao), aikido a policejní sebeobranu.
K tomuto výčtu bojových stylů studuji ninjutsu, a to od 2.3.1990.
V žádném stylu jsem se nesnažil dosahovat výkonnostních stupňů, protože si myslím, že to k ničemu nevede. Pásek je jen k držení kalhot a ne proto, aby se jím člověk chlubil!...

Za svůj mladý život toho stihl tenhle sifu poněkud hodně :!: :!: :!: :lol:
Angus
mistr diskutér
mistr diskutér

Re: Shaolin Klub Znojmo

Příspěvekod Anonymní » čtv 17. bře, 2005 13:48

HHH píše:Čau, znate někdo nebo víte něco o tomhle člověku nebo jeho škole a Shifu?
http://www.shaolinklubznojmo.wz.cz/

Nějak se mi to totiž nezdá.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
ObrázekObrázek
Obrázek

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Anonymní
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod Anonymní » čtv 17. bře, 2005 13:53

Co na to Patrik? Je tam uveden mezi učiteli....
Anonymní
mistr diskutér
mistr diskutér

Příspěvekod patrik » čtv 17. bře, 2005 14:05

h píše:Co na to Patrik? Je tam uveden mezi učiteli....